Crearea unui slideshow

Am incercat sa fac un slideshow in Photoshop Cs3,dar mi-am dat seama ca nu e programu ideal pentru a crea un foto slideshow, deoarece poti salva in doar doua formate,gif si video, si nici efectele nu sunt pe masura.

Ce face un program slideshow ? un progream slideshow combina fotografii digitale,clipuri video, cu efecte precum motion, zoom, rotate, de tranzitie, pan si zoom, muzică, etc.

Cu photoshopu nu am reusit nimic spectaculos, de aceea am downloadat mai multe programe pentru a crea o prezentare, doar unul mi s-a parut ok din toate punctele de vedere, am vazut si la alti fotografi ca au prezentarea,portofoliul facut cu acelasi programel , este vorba de ProShow Gold versiunea 3.2.
ProShow Gold ofera un set mult mai larg de optiuni fata de photoshop cs3 si restul programelor incercate de mine. Este complex si usor de folosit. Salvarea se poate face in mult mai multe formate sau se poate uploada direct pe youtube, sau arse direct pe dvd,deasemenea le puteti scrie pe DVD sau Video CD.

Screenshot.
slideshow, screenshot

Pentru fiecare poza poti seta parametri de offset(imaginea sa nu ocupe tot ecranul), rotatie, miscare pe orizontala/verticala, durata , text.Si in plus poti pune ce perioda vrei tu intre cadre,efecte de tranzitie, sunete, intrari diferite.
Dupa ce ai creat un slide show, poti salva layer-ele, miscarile si alte efecte ca si templates pentru altele la fel.,poti economisi timp pretios.

Daca nu gasiti de unde sa il downloadati cautati`ma pe mess... am versiunea full :) .


Urmatorul videoclip nu mi-a luat mai mult de 5 minute, nu e foarte spectaculos dar tinand cont ca e primul slideshow creat de mine...
Cu siguranta o sa creez in urmatoarele zile mai multe,mai frumoase.

Voi ce parere aveti ??


15 comentarii:

Anonim spunea...

eu vreau programu pentru creare slideshow .

marius dumbraveanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
marius dumbraveanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
marius dumbraveanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
marius dumbraveanu spunea...

soundslides este iarasi un program bun si ieftin probabil ca mai simplut decat Proshow si e fain ca il poti utiliza si free singura problema fiiind ca la inceputul slide-ului apare pentru cateva secunde made with soundslides

vali spunea...

interesant programul, dar am si eu o intrebare: intr-un slide show cum se pastreaza setarile de tranzitie de la o poza la alta?

Anonim spunea...

Am si eu o intrebare ....Pot adauga imagini video din filmulete descracate de pe Youtube ? Si cum fac asta in cazul in care am aceasta oportunitate ..
Multumesc anticipat ptr ajutorul vostru ..

Anonim spunea...

Buna ziua,
Am o problema cu programul Proshow Gold.Imi creez filmul (cam de 3.5 gb format din poze),insa cand trebuie sa il scrie pe dvd,se intrerupe pe la 35%.Oare care poate fi problema.Este prea mare,sau nu setez

Mos Craciun spunea...

@ioana : cu siguranta este prea mare :). 5 gb vrei sa pui pe un dvd de 4.7 gb?

mai bine fa doua sau trei filmulete mai scurte.

Anonim spunea...

am incercat sa uploadez un format proshow..pe youtube..si nu merge..cum fac...sa convertesc un proshow..in avi?

Anonim spunea...

am si eu pro show gold am filmulete facute dar cum pot face sa il pun ex : youtube , hi5 , myspace ..ca mie mil face direct .exe si siturile nu suporta exe :(( plzz tell me

Anonim spunea...

De la create output in partea stanga ia pe la mijloc video file si acolo selectezi formatul

florinpanaitdragomir spunea...

l.am instalat si eu..numai ca versiunea free sta mereu cu banda aia galbena peste slideshow cu publicitatea lor...nu stiti fersiunea cu plata face sa dispara asta ca atunci cand il creezi zice ca versiunea cu plata face sa dispara numai ceea ce e la inceput adica chestia aia de 2 secunde...in rest e super programul!!!

Anonim spunea...

Un astfel de program sa ceezi slideshowuri este si in programul Nikon ViewNX2 de la Nikon este gratis, eu am cautat ceva mai complex si am instalai Corel Video Studio Pro , este un program foarte bun dar este foarte mare si pentru procesarea imaginilor are nevoie de un calculator mai bun decat ce am eu. Cu Corel poti descompune filmele in framuri si adauga in filme scris , alta imagine, de fapt ai un sir de layere pe care le poti utiliza pentru a face ceea ce i-ti doresti. poti seta pan-zumul cum doresti si la cat timp doresti la fiecare poza in parte. Programul il gasesti pe pagina de la Corel il descarci si il instalezi trial dupa care il activezi cu un generator de parole .Il gasest si pe youtube cum se instaleaza. La fiecare program pe Corel i-ti da si cerintele minime necesare calculatorului tau pentru ca programul sa ruleze bine.

Anonim spunea...

imi place proshow este usor de folosit si cu multe posibilitati in functie de imaginatia noastra; mai nou a aparut proshow producer 5 dar nu gasesc de unde sa-l descarc cu serial key, am gasit doar trial; ma poti ajuta?